Інформація про центр розгляду скарг
З метою підвищення якості обслуговування споживачів електричної енергії,
більш оперативного реагування на скарги споживачів або осіб, які мають намір ними стати,
користувачів/замовників послуг, всебічного та об’єктивного розгляду скарг заявників щодо порушення їхніх
прав та законних інтересів оператором систем розподілу, в АТ «Херсонобленерго» (далі також – Товариство,
оператор системи розподілу) функціонує Центр розгляду скарг (далі також – Центр).
Отримати необхідне роз'яснення з питань, що стосуються предмету розгляду скарги, можна через електронну
пошту за адресою kanc@co.ksoe.com.ua
Адреса Центру розгляду скарг: 73003, м. Херсон, вул. Пестеля, 5.
Для розв’язання непорозумінь, які виникли між АТ «Херсонобленерго» та заявниками з питань енергозабезпечення,
для об'єктивного їх розв'язання Ви маєте можливість написати скаргу до Товариства, яка буде направлена на розгляд Центру.
Усні скарги заявників Центром розгляду скарг не розглядаються!
Процедура розгляду Центром скарги заявника визначена у Положенні про Центр розгляду скарг за наступним
посиланням
У разі незгоди з отриманою відповіддю за результатами розгляду скарги Ви можете оскаржити відповідь
АТ «Херсонобленерго», надіслану Центром, шляхом звернення до суду у строки, передбачені законодавством України.
Центр розгляду скарг створено згідно зі змінами до Правил роздрібного ринку електричної енергії,
які затверджені постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики
та комунальних послуг від 30.12.2024 року №2408. Ознайомитися з чинною редакцією Положення про Центр
розгляду скарг можна ТУТ
Скарги до Центру можуть бути подані:
- шляхом надсилання скарги поштою на адресу товариства (73003, м. Херсон, вул. Пестеля, 5);
- шляхом надсилання засканованої підписаної скарги заявника на електронну адресу товариства kanc@co.ksoe.com.ua (форма подання скарги)
Скарга розглядається та вирішується у строк не більше одного місяця з дня її надходження, а скарга,
яка не потребує додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів з дня її отримання.
Якщо в місячний термін вирішити порушені у скарзі питання неможливо, термін надання відповіді може бути
продовжено до 45 днів, про що повідомляється заявника.